loading

بهترین پنل پیامکی و تعرفه های پنل پیامکی مخابرات

بهترین پنل ارسال پیامک با شماره دلخواه

بهترین پنل ارسال پیامک با شماره دلخواه - شماره مجازی برای ارسال اس ام اس


بهترین پنل پیامکی مخابرات

بهترین پنل ارسال و دریافت پیامک انبوه

انتخاب بهترین پنل با هزینه تبلیغات پیامکی ارزان و ارسال اس ام اس انبوه که بتوان پیامک سفید یا ارسال به شماره بلک لیست را با شماره دلخواه از تمام اپراتوارهای کشور با تمام امکانات و بانک قوی شماره موبایل کشور و بانک شماره تلفن مشاغل و محله را همه یکجا به شما ارائه دهد میتوان گفت تا اینجا ۵۰درصد جزو ۱۰شرکت اول لیست ما قرار خواهد گرفت.

دمو پنل اس ام اس

یک پنل پیامک معتبر ابتدا تست پنل اس ام اس را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. شما در پنل پیامکی فارس میهن از قسمت ثبت نام پنل پیامکی در قسمت بالای سایت و قبل از هرگونه پرداختی میتوانید نام کاربری و پسورد ورود به پنل را دریافت نمایید و به مشاهده قسمت های مختلف پنل پیامکی بپردازید.

اپراتور ارسال پیامک

ارسال پیامک فارس میهن با اپراتوارهای ۱۰۰۰ , ۲۰۰۰ , ۳۰۰۰ , ۵۰۰۰ , ۵۰۰۰۱ , ۵۰۰۰۲ , ۵۰۰۰۵ , ۵۰۰۰۹ و اپراتور ۰۲۱ و همچنین ارسال BTS ( دکل ) و خط ویژه پیامک بلک لیست و ارسال پیامک صوتی قرارداد دارد.

ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی voice-message

و حالا بین این اپراتورهای ارسال پیامک فعال در کشور اپراتور ۲۰۰۰ از قدیمی ترین اپراتور بوده و بهترین خدمات را نسبت به سایر اپراتور ها ارائه می دهد و به همین دلیل شرکت فارس میهن بیس اصلی رو بروی این اپراتوار قرار داده و بهترین امکانات و ارسالی را با کمترین قیمت را به شما ارائه میدهد و همچنین پس از اپراتور ۲۰۰۰ اپراتور ۱۰۰۰ و پس از آن ۰۲۱ و ۵۰۰۰۱ به کاربران پیشنهاد می شود.

مزایای اپراتور ۲۰۰۰

مهم ترین و بارز ترین ویژگی اپراتور ۲۰۰۰ در نحوه ارائه دلیوری این اپراتور می باشد ، اپراتور ۲۰۰۰ نسبت به سایر اپراتور ها دقیق ترین دلیوری را ارائه می دهد و کاربرانی که از شماره اختصاصی ۲۰۰۰ برای ارسال پیامک استفاده می کنند پس از ارسال می توانند دلیوری ارسال های خود را در پنلشان مشاهده کنند و متوجه شوند که چه شماره هایی پیامشان را دریافت کرده و چه کسانی به دستشان نرسیده است .
برخی از اپراتور های ارسال پیامک هزینه شماره های بلک لیست ( کسانی که اس ام اس تبلیغاتی خود را بسته اند ) را به صورت اتوماتیک به حساب شما بازگشت نمی دهند اما اپراتور ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ هزینه آن ها را به طور اتوماتیک پس از ارسال به شما برگشت می دهد و با توجه به این که درصد بالایی از ارسال ها بلک لیست می باشد به کاهش هزینه ارسال پیامک کاربران کمک شایانی می کند.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

این را هم مد نظر داشته باشید که شما قرار نیست همیشه پیامک‌های خودتان را در ساعات اداری و کاری بفرستید. پس باید دنبال سامانه پیامکی باشید که نه تنها در ساعات اداری و کاری، بلکه در طول شبانه روز همیشه پاسخگوی شما باشد. مجموعه فارس میهن در کلیه ساعاتی که شما مجاز به ارسال پیامک هستید پاسخگوی شما باشد: ساعات ۹ صبح تا ۱۰ شب حتی در روزهای تعطیل!

ویژگی های بهترین پنل اس ام اس

صاحبان کسب وکار بهتر از هر کس دیگری با مشتریان و نیازهای آنها آشنا هستند. همانطور که میدانید، سامانه پیام کوتاه علاوه بر قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی دارای امکاناتی دیگری نیز میباشد از جمله:

نظرسنجی پیامکی
مسابقه پیامکی
منشی پیامکی
کدخوان
ارسال پیامک یادآوری
ارسال پیامک تبریکات
و…
شما نیز میتوانید با توجه به نیازتان از این امکانات سامانه پیامکی استفاده کنید. ناگفته نماند که برخی از سامانه ها، برای این قابلیت ها هزینه ای جداگانه از مشتریان دریافت می کنند. ولی در پنل اس ام اس فارس میهن در کلیه پلن ها تمامی این امکانات و قابلیت ها در اختیار کاربران ما قرار دارد حتی در پنل ارسال پیامک رایگان.

پنل پیامکی ارسال نظرسنجی مسابقه پیامک تبریکات

پنل ارسال نظرسنجی پیامکی , مسابقه پیامکی , منشی پیامکی, کدخوان, ارسال پیامک یادآوری, ارسال پیامک تبریکات

یکی دیگر از قابلیت هایی که هر سامانه پیامکی باید از آن برخوردار باشد، قابلیت اتصال به وبسرویس میباشد. اما در اصل وبسرویس چیست و چه کاربردی می تواند در سامانه پیامکی داشته باشد؟ برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله “وبسرویس چیست؟” مراجعه کنید. سامانه پیام کوتاه فارس میهن قابلیت اتصال به وبسرویس را دارا می باشد و صاحبان پنل اس ام اس می توانند به راحتی به اطلاعات و شماره های مشتریان خود دسترسی داشته باشند.

 

بانک شماره تلفن کامل و قوی

یکی دیگر از راه های جذب مشتری در بازاریابی پیامکی، ارسال به شماره تلفن مشاغل و اصناف و ارسال به صورت محله ای و استانی  می باشد. سامانه ای که شما از آن اقدام به خرید پنل اس ام اس کرده اید، باید یک بانک شماره تلفن قوی و کامل داشته باشد تا شما بتوانید از این قابلیت سامانه برای بیزینس خود استفاده نمایید. بعلاوه ارسال پیامک فارس میهن قابلیت های دیگری نظیر ارسال از روی نقشه، ارسال از دکل ایرانسل، ارسال بر اساس کدپستی و … را نیز دارا میباشد. به اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله کاملترین بانک شماره موبایل رایگان مراجعه نمایید.

 

شارژ آنلاین

و از دیگر مشخصات یک پنل ارسال اس ام اس شارژ آنلاین و لحظه ای حساب می باشد که شما در پنل فارس میهن به صورت آنی و پرداخت شارژ از طریق درگاه بانک ملت با کلیه کارتهای شتاب میتوانید حساب خود را شارژ نمایید.

 

انتخاب آزاد

و در پایان فارس میهن با پلن های مختلف پنل پیامکی دست شما را در انتخاب هرچه بهتر و نیاز شما برای داشتن یک پنل تبلیغاتی را باز گذاشته است.

خرید پنل پیامکی خدماتی

خرید پنل پیامکی خدماتی

پنل تبلیغاتی رایگان

پنل اس ام اسی رایگان مختص کاربران با حجم ارسال کم بدون پرداخت هزینه اول بابت پنل

 

✪✪ پنل ارسال پیامک ارزان اقتصادی

پنل اس ام اس تبلیغاتی اقتصادی مختص کاربران با حجم ارسال کم ماهیانه و پرداخت هزینه ارسال پیامک پایین تر نسبت به پنل های رایگان

 

✪✪✪ پنل اس ام اس ویژه

ارسال پیامک تبلیغاتی ویژه کاربران با حجم ارسال متوسط ماهیانه

 

✪✪✪✪ پنل ارسال پیامک انبوه طلایی فارس میهن

ارسال پیامک انبوه با کمترین هزینه و تمدید سالیانه ویژه کاربران با حجم ارسال بالاتر

 

✪✪✪✪✪ پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی VIP

ارسال پیامک انبوه با کمترین هزینه و نامحدود زمانی ویژه کاربران با حجم ارسال بالا و قابلیت های بیشتر

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع چت
آیا به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
★ من میتونم کمکتون کنم؟ ★