loading

پنل اس ام اس چیست | ارسال پیامک SMS

پنل اس ام اس چیست | ارسال پیامک SMS

پنل اس ام اس چیست | ارسال پیامک SMS


پنل پیامکی ارسال اس ام اس فارس میهن یک نرم افزار تحت وب یا همان سایت اینترنتی میباشد که کاربران عزیز با ثبت نام و دریافت نام کاربری و پسورد، شماره اختصاصی جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا ارسال پیامک از طریق وب سرویس به کاربر اختصاص داده میشود. نرم افزار پنل اس ام اس از طریق مرورگر سایت به آسانی از طریق موبایل، تبلت و لپ تاپ قابل دسترس هست و شما میتوانید با ورود به پنل sms خودتون به ارسال انبوه بپردازید

کاربرد پنل اس ام اس

اصلی ترین کاربرد پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی می باشد و شما را قادر میسازد تبلیغات پیامکی کسب و کار خود را با سرعت بالا و هزینه ارزان تر نسبت به پیامک معمولی به صورت انبوه به مخاطبین و مشتریان خود یا به صورت منطقه ای محله ای و حتی جنسیت مرد و زن ارسال نمایید.

کاربرد پنل اس ام اس تنها به ارسال اس ام اس انبوه خلاصه نمی شود بلکه با استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌توانید یک ارتباط دو طرفه با مشتری خود برقرار کنید و وفاداری مشتری را افزایش د‌هید.

با استفاده از قابلیت‌هایی همچون ارسال پیامک خودکار در روز تولد، قرعه کشی و نظرسنجی پیامکی، کارت ویزیت دیجیتالی و … می‌توان از روش‌های نوین ارتباط با مشتری استفاده کرد

مشاهده دمو پنل اس ام اس

یک پنل پیامک معتبر باید امکان مشاهده دمو و بازدید امکانات سامانه پیامکی را قبل از خرید پنل اس ام اس ارائه دهد، تا بعد از آن‌که مطمئن شدید تمامی امکانات مورد نظر شما در سامانه پیامک وجود دارد با خیال آسوده اقدام به پرداخت نمایید.

فایل آموزش کار با سامانه پیامکی فارس میهن

شرکت‌های حرفه‌ای که تعداد کاربران زیادی دارند برای پنل اس ام اس راهنمای آموزشی تهیه می‌کنند و در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا با بالا رفتن مشتریان پشتیبانی کردند آنها و سوالاتشون در قالب یک فایل آموزشی و راهنمای استفاده و کار با سامانه در دسترس باشد. فایل آموزشی راهنمای پنل اس ام اس فارس میهن

پشتیبانی

اگر قصد شما تهیه بهترین پنل اس ام اس مخابرات است، پشتیبانی از کاربران پنل پیامکی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

همانقدر که گارانتی در محصولات فیزیکی مهم است پشتیبانی نیز در ارائه خدمات پیامکی مهم است، البته بخاطر بیاورید که شما همیشه دنبال گارانتی اصلی محصول هستید پس باید حواستان به پشتیبانی واقعی باشد.

حتما توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده سامانه پیام کوتاه شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و ایمیل داشته باشد که در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس رایگان

سوالی که ممکن است برای شما نیز به وجود بیاید این است پنل پیامکی رایگان و چرا باید برای خرید پنل اس ام اس هزینه پرداخت کنم؟

پنل اس ام اس رایگان شرکت فارس میهن برای افرادی هست که ارسال انبوه بالا ندارند و هزینه برای خرید پنل پیامکی نمیخواهند بکنند بنابراین درخواست پنل رایگان را میدهند و فرق پنل پیامکی رایگان با پنل های غیر رایگان در فارس میهن فقط هزینه ارسال پیامک میباشد که در پنل های رایگان این هزینه ۱۷تومان برای هر اس ام اس در نظر گرفته شده است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع چت
آیا به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
★ من میتونم کمکتون کنم؟ ★